I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
- Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě Quentino.cz (Quentino). Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatele) a kupujícího (zákazníka).
- Provozovatelem internetového obchodu je David Šeffer se sídlem Lipová 656, 747 14 Markvartovice, IČ: 88059561, DIČ: CZ8511095989
- Adresa pro doručování: Lipová 656, 747 14 Markvartovice, telefonní číslo: +420 606 426 013, kontaktní email: info@quentino.cz
II. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
- Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu Quentino jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, jakož i reklamačním řádem a že s nimi souhlasí bez výhrad.
- Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím.
- Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
- Místem dodání zboží je dodací adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.
- Potvrzením objednávky, se kupující zavazuje uhradit kupní cenu ve stanovené výši.
- Potvrzení objednávky bude doručeno na Váš email současně s obchodními podmínkami v textové podobě dle § 1827 odst. 2 občanského zákoníku
- Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
- Dodávka na adresu bude realizována prostřednictvím zvolené dopravní služby. Aktuální nabídka dostupných způsobů dopravy včetně jejich ceníku je dostupná v průběhu objednávkového procesu a je závazná.
- Veškeré zboží bude expedováno nejpozději do druhého dne od objednávky, veškeré zboží je skladem v České republice, pokud není uvedeno jinak.
- Platební podmínky a popis jednotlivých druhů plateb je specifikován na stránkách internetového obchodu.
- Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu Quentino, kupující dává prodávajícímu souhlas ke shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech a k jejich obchodnímu a marketingovému využití. Osobní údaje slouží pouze pro účely vyřízení objednávky a nebudou poskytnuty třetím osobám.
III. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
- Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby uvedenými v bodech IIIb-IIIe:
- Na dobírku zvoleného přepravce kupujícím v objednávce
- Bezhotovostně převodem na účet prodávajícího v CZK č. 1022187464/5500, IBAN:CZ7655000000001022187464 BIC: RZBCCZPP, Měna: CZK vedený u Raiffeisenbank (dále jen „účet prodávajícího“)
- Bezhotovostně pro zákazníky Slovenska a ostatních zemí EU na účet prodávajícího v EUR č. 103378477/5500 IBAN:CZ5355000000001033378477 BIC: RZBCCZPP, Měna: EUR vedený u Raiffeisenbank
- Online platební kartou prostřednictvím platební brány GoPay
- Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
- Prodávající může požadovat od kupujícího zálohu, při objednání na přání, např. více kusů nežli je skladem nebo zboží na zakázku. V tomto případě bude vystavena zálohová faktura a odeslána emailem. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
- V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
- Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
- Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
- Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající JE plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle ji spolu se zbožím.
- Při platbě online kartou přes platební bránu GoPay, bude zákazníkovi odeslána EET účtenka se všemi náležitostmi dle § 20 zákona o EET e-mailem.
IV. REKLAMACE
- Vzhledem k charakteru zboží a určení jeho použití, garantuje prodávající kvalitu zboží u tohoto druhu obvyklou. Veškeré reklamace musí být uplatněny bezodkladně a to e-mailem a současným, případně následným vyplněním reklamačního formuláře, který je třeba poslat v tištěné podobě spolu s reklamovaným zbožím na adresu David Šeffer, Lipová 656, 747 14 Markvartovice.
- V případě, že dodávka vykazuje zjevné vady přepravního obalu nebo obsahu, je kupující oprávněn odmítnout převzetí. V tomto případě bude zásilka automaticky zaslána zpět a bude expedována nová zásilka.
- Kupující má právo provést reklamaci do 30 dnů od prokazatelného obdržení zásilky.
- Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s právním řádem platným v ČR. Spotřebitel bude nejpozději do 30 dní od podání reklamace informován o způsobu vyřízení reklamace na email uvedený v reklamačním formuláři.
- Reklamace zboží vyřizujeme e-mailem na info@quentino.cz
V. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY (VRÁCENÍ ZBOŽÍ)
- Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží a to bez udání důvodu. Pokud se tak rozhodne, v uvedené lhůtě doručí vyplněné písemné vyjádření o odstoupení kupní smlouvy (formulář naleznete na našich stránkách a lze vyplnit i online. https://www.quentino.cz/reklamace
- Dále musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu, které je součástí zboží.(nejedná se o obal poštovní) poslat zpět v uvedené lhůtě. Po obdržení vráceného zboží, prodávající obratem zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem.
- Pokud zjistíme, že vámi vrácené zboží je poškozené, opotřebené či znečištěné odpovídáte nám za toto snížení hodnoty zboží.
- Pokud bylo kupujícímu poskytnuto jakékoliv zvýhodnění, sleva nebo mu byl zaslán dárek za objednávku, má kupujicí nárok na vrácení maximálně celkové zaplacené částky a je povinen vrátit také dárek, který obdržel a to v neporušeném stavu.
- Právo na odstoupení od kupní smlouvy se z hygienických důvodů nevztahuje na produkty z kategorie "Ponožky", "Spodní prádlo", "Roušky" a případně další produkty, u kterých je tak uvedeno v popisu produktu.
VI. PRÁVA A POVINNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO
- Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky. Při převzetí zboží od našeho přepravce, příp. při osobním odběru, obdrží kupující ke zboží daňový doklad.
- Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné a nebudou poskytnuty třetím osobám.
- Prodávající má povinnost vymazat registrovaného zákazníka z databáze v případě, že o to zákazník písemně požádá.
- Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující v minulosti nesplnil svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu nebo jiným způsobem porušil obchodní podmínky.
- Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným, nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 10 dnů od doručení písemného odstoupení od smlouvy.
VII. PRÁVA A POVINNOSTI KUPUJÍCÍHO
- Kupující je povinen uvést správné a úplné údaje v objednávce, zejména pak poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno a kontakty pro upřesnění objednávky.
- Kupující prohlašuje, že v objednávkovém formuláři zadal správnou kontaktní emailovou adresu, na kterou bude informován o důležitých okolnostech týkajících se jeho objednávky. Kupující souhlasí s tím, že veškeré informace a oznámení zaslané prodávajícím na tuto emailovou adresu jsou považovány za doručené a kupující je bere na vědomí.
- Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.
- Kupující má právo písemně nebo e-mailem stornovat odeslanou objednávku nebo zažádat o reklamaci.
- Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li o to písemnou formou. Prodávající se tímto zavazuje nejpozději do 3 dnů od doručení písemné žádosti veškeré údaje o kupujícím z databáze vymazat.
- Při přebírání zásilky od přepravní společnosti v případě platby dobírkou je důležité si vyžádat doklad o zaplacení dobírkové částky. Důležité pro případné reklamační řízení.
- Součástí každé zásilky je daňový doklad v papírové podobě, který evidujeme rovněž v elektronické podobě a není přístupný třetím stranám.
- Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily kupní smlouvu (včetně obchodních podmínek).
- „V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.“
VIII. ZÁKAZNICKÉ RECENZE
- Recenze uváděné na našich stránkách jsou pouze od kupujících, kteří v objednávce udělili souhlas se zasíláním dotazníků vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení. Využíváme portály zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz, Zbozi.cz a Google.com, kterým po Vámi uděleném souhlasu, pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu.
-
Na našich stránkách zveřejňujeme pouze link s odkazy na výše uvedené portály Heureka.cz, Zbozi.cz a Google.com s recenzemi zákazníku kladnými i negativními a procentuální hodnocení spokojených zákazníků, které vyhodnocují rovněž zpracovatelé Heureka.cz, Zbozi.cz a Google.cz dle svých analýz.
IX. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
- Informace ohledně Ochrany osobních údajů naleznete na: quentino.cz/ochrana-osobnich-udaju
-
Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti neodmítnete zasílání našich obchodních sdělení nebo neodvoláte svůj dříve udělený souhlas. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz a Google.com, kterým po Vámi uděleném souhlasu, pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu.
- Registrační číslo subjektu přidělené úřadem pro ochranu osobních údajů je: 00073970 a tato registrace je veřejně dohledatelná na www.uoou.cz
X. Závěrečná ustanovení
- Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
- Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží uvedenou v katalogu internetového obchodu Quentino.cz, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak
- Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odstavce 1 obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ust. § 409 a násl.
INFORMAČNÍ OZNÁMENÍ
Obchodní podmínky Quentino.cz jsou automaticky zasílány dle § 1827 ods. 2 občanského zákoníku v textové podobě na e-mail zákazníka společně s potvrzením objednávky.