Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Vrácení do 14 dnů

Zákazník má nárok na vrácení zboží bez uvedení důvodu do 14 dnů od doručení objednávky. V případě, že chce zákazník tento nárok uplatnit, vyplní online reklamační formulář níže nebo přiloží vytištěný a vyplněný reklamační formulář (ke stažení také níže) a ten zašle spolu s vraceným zbožím libovolným přepravcem na adresu David Šeffer, Lipová 656, 747 14 Markvartovice.

V případě, že bude zboží poničeno, rozhodne prodejce o ponížení jeho hodnoty.

Na produkty z kategorie Ponožky, Spodní prádlo a Roušky nelze uplatnit nárok na vrácení do 14 dní z hygienických důvodů. Právo na uplatnění reklamace například z důvodu vady nebo poškození, které vzniklo před doručením zboží zákazníkovi tímto samozřejmě není dotčeno.

 

Reklamace

V případě vrácení zboží z důvodu vady nebo poškození, které vzniklo před doručením objednávky, má zákazník nárok na uplatnění reklamace. Zákazník vyplní online reklamační formulář níže nebo přiloží vytištěný a vyplněný formulář (ke stažení také níže) a spolu s reklamovaným zbožím jej zašle na adresu David Šeffer, Lipová 656, 747 14 Markvartovice.

 

Vrácení peněz

V případě, že vznikne zákazníkovi nárok na vrácení finančních prostředků ve vztahu ke konkrétní objednávce, resp. reklamaci, bude mu vrácena odpovídající částka na účet, který uvedl v reklamačním formuláři nebo v případě, že byla objednávka uhrazena platební kartou, bude tato platba vrácena formou refundace na použitou platební kartu, v ostatních případech na základě dohody mezi zákazníkem a provozovatelem eshopu na jiný účet nebo jinou formou. Den vzniku nároku na vrácení finančních prostředků je den, kdy je provozovatelem eshopu zákazník informován o vyřízení reklamace s uznáním nároku na vrácení příslušné částky dle reklamačního řádu v kompletních obchodních podmínkách. Provozovatel eshopu se zavazuje, že zadá pokyn k navrácení prostředků převodem nebo refundací karty do 3 pracovních dnů od vzniku nároku na vrácení finančních prostředků, při odstoupení od smlouvy maximálně do 10 pracovních dnů od doručení odstoupení od smlouvy a kompletního zboží. Běžná doba zpracování refundace karty poskytovatelem platební brány je 2-3 pracovní dny, doba běžného převodu je standardně jeden pracovní den.

 

 

Reklamační formulář online

 

Ke stažení:

 Reklamační formulář (.docx)

 Reklamační formulář (.pdf)

Toto není kompletní znění Obchodních podmínek

navigation